Il Pugilato è Violento ma la Violenza non è Pugilato ** Boxing is Violent but Violence isn’t Boxing

🥊🥊

Boxing is Violent but Violence isn’t Boxing

The thugs who killed the poor boy, Willy Monteiro, who tried to defend his friend, are not BOXERS !! And in fact, the most jarring and violent thing is that they are called “BOXERS” !!! I wrote a book that won the Bancarella Sport Award – Il Fighter d’Italia Giancarlo Garbelli – Boxing is Violent but Violence isn’t Boxing – I am more than an expert in Boxing !!! –

Boxing is Violent but Violence isn’t Boxing

Cheap pen-sellers!  So ignorant! So bastards! The press is now a mass of falsehoods and distorted news. The useless filthiest who killed the boy are a gang of criminals. Not  BOXERS! Honor to the poor boy – Willy Monteiro, who defended with a lion’s heart courage his friend from unnecessary violence! No, no BOXER hits or fights in the streets. Only the frustrated, criminals, drug addicts, and who knows what else!

 

 **Honor to WILLY MONTEIRO 21yrs old, who died from the beating of the criminals of a gang near Rome in Colleferro. **Onore a WILLY MONTEIRO 21 anni deceduto dalle percosse dei criminali di una banda nei pressi di Roma a Colleferro.

hear me AudioBook in original Italian language IL FIGHTER D’ITALIA GIANCARLO GARBELLI     http://bit.ly/ilnarratore 
🥊🥊🇮🇹

Il Pugilato è Violento ma la Violenza non è Pugilato

I delinquenti che hanno ammazzato il povero ragazzo, Willy Monteiro, che ha cercato di difendere il suo amico, non sono PUGILI!! E infatti la cosa più stridente e violenta è che sono chiamati “PUGILI”!!! Ho scritto un libro vincitore Premio Bancarella Sport – Il Fighter d’Italia Giancarlo Garbelli- Il Pugilato è Violento ma la Violenza non è Pugilato.- Sono più che esperta di Pugilato!!! –

Il Pugilato è Violento ma la Violenza non è Pugilato

I pennivendoli sono dei bastardi ignoranti! La stampa è ormai un ammasso di falsità e di notizie distorte. I luridi inutili che hanno ammazzato il ragazzo sono una banda di criminali. Non di PUGILI! Onore al povero ragazzo – Willy Monteiro, che ha difeso con un coraggio da leone, il suo amico dalla violenza inutile! No, nessun PUGILE picchia o fa risse per strade. Solo dei frustrati, criminali, drogati e chissà cosa d’altro ancora!

pugilato metafora

ascoltami… qua il link AudioLibro IL FIGHTER D’ITALIA GIANCARLO GARBELLI     http://bit.ly/ilnarratore